Søk i denne bloggen

søndag 10. april 2016

spam - null kontroll

hver dag så er det en drøss spam-email.hver dag blokkerer jeg men hver dag er det en ny.
det er for lett å opprette en emailadresse.
du kan få falske emailer fra noe som ligner på banken din, netflix, elkjøp,expert,etc
her er det fritt vilt.

er det så vanskelig å kreve litt mer når noen oppretter en email? hva med å kreve personummer?
hva med at emailleverandøren siler ut alt dritten før den når min mail?

når de legger ned banker og vil at alt viktig og sensitiv skal gjøres over internett må de jaggu meg få mer kontroll og


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net