Søk i denne bloggen

onsdag 6. april 2016

det hadde jeg ikke tenkt på

på mandag leste jeg at det flytende sukkeret er værst. det hadde jeg ikke tenkt på før. det flytende som brus,kakao,tas opp raskere. går da rett til blodsukkerstigning, mens det du spiser som godteri vistnok da er sunnere fordi det går gjennom tarmen først.(husk at søtningsmiddel gir og blodsukkerstigning,velg noe med lav GI)

 igår så jeg på tv at det avfallet som blir brent legger igjen  pulver/aske med da mange farlige stoffer i som ikke kan ut i naturen. så det tar fortsatt opp areal.det hadde jeg ikke tenkt på før. nå vil en fyr lage stein av pulveret

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net