Søk i denne bloggen

onsdag 4. november 2015

takk for det

jeg vil gjerne takke politikere og folket som stemte på de for:

- schengen og andre eøs avtaler  sånn at det kunne bli mer kriminalitet,mafia,menneskehandel i landet,tigging,prostitusjon,narkotika,herverk,tyveri,svindel, etc

-at vi ikke kan gå opp karl johan uten å bli trakkasert,
-at vi ikke gå gjennom slottparken for å ikke bli voldtatt
-at vi ikke ta drosje alene for å ikke bli voldtatt
-at du ikke kan gå hjem etter 02 pga fare for ran og vold
 - at ungene ikke lærer kristendom,
-at dere bryr dere mer om andre enn deres egne landsmenn
-at våre egne må dø av kreft fordi vi ikke har råd til kreftmedisin til 1 million når flyktnignen koster oss milliarder
-at eldre får en uverdig alderdom
-at man ikke kan reise fra huset sitt uten en rissiko for å få innbrudd
-at man ikke kan pynte rundt huset sitt uten en sjanse for at det blir stjålet
-at den 20 år gamle bilen har blitt herpa 4 ganger de siste åra og du selv må betale for skadene
-  at JEG må betale mer i skatt for folk jeg ikke vil ha her

takk for det



. Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net