Søk i denne bloggen

onsdag 29. januar 2014

juicesentrifuger er unødvendig på alle måter

jeg brukte blenderen til å lage meg grønn juice(se grønn juice oppskrift) og syns det ble litt gris og kanskje litt uhygenisk så jeg kjøpte en juicesentrifuge.

jeg kjøpte den på siba hvor da selgeren som ikke viste mye om juicesentrifuger sa jeg kunne levere den tilbake hvis jeg ikke var fornøyd hvis jeg vasket den godt.
 jaja, tenkte jeg da kan jeg jo prøve da.(jeg tenker alltid mye over ting før jeg kjøper)
når jeg så prøvde den og fant ut det ble latterlig lite juice og latterlig mye rester og latterlig mye oppvask og at alle maskiner er lik(etter å ha tittet på youtube) fant jeg ut at det var bedre med å bruke blenderen hvor jeg kan blende inn både olje, nøtter,krydder og kjøre den med vann til jeg får den konsistensen jeg vil ha og brukt så mye rester jeg vil.



så da etter å ha prøvd juicesentrifugen en gang, og vasket den godt, tok jeg den med tilbake til siba for å levere den tilbake under såkalt angrerett/åpent kjøp. men, da viste seg at 'alle ansatte' er visstnok godt nok opplært til å ikke ha sagt at man kan prøve og levere tilbake husholdningsmaskiner fordi de tar ikke tilbake sånne ting.
så nå sitter jeg her å lurer på om ørene mine har løyet for meg eeeeelller kanskje mest sannsynlig selgeren sa noe han ikke viste.
uansett så sitter jeg her nå stukk med denne unødevendige dritten, og har lagt siba på min shitlist.
handler aaaldri mer der med folk som  lurer deg til å kjøpe ting på feil premisser og så påstår du lyger om det.

juicesentrifuge anbefales ikke.vent 1 år så er det sikkert noe bedre,minder og billigere




Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net