Søk i denne bloggen

tirsdag 28. januar 2014

grønnsakshandleren på grønland torg

med å handle her kan du spare mye penger.
feks stangselleri eller agurk til 6 kroner mot 15,- på andre butikker

men av og til så er det en grunn til at ting er billig som denne mangoen til 7 kroner.















kokosnøtt , jeg tenkte at jo mer det skvulper jo mer er det inni men det er jo seff motsat.
når jeg hamret løs på denne så spratt det skall over hele kjøkkenet og inn i øyet.(bruk vernebriller)
det var veeeeldig lite kokosvann = anbefales ikke, kjøp heller en boks kokosvann til 8,-

















jeg kjøpte og en kurv kiwi og avokado,som er steinharde,enda de nå har lugget her i 1 uke.



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net