Søk i denne bloggen

mandag 6. januar 2014

gratis drop-in på fitness express

jeg får som vanlig uadressert reklame i postkassen, sånn holder jeg meg oppdatert på tilbud(noen ganger får jeg de ikke og må lese tilbudsaviser på internett), så jeg fikk før helgen en en reklamelapp for fitness express hvor man kunne få en gratis drop in trening.

 jeg valgte da hasle,som ligger nærmest(ca. 1,5 km)
så det stod klatring og boksing og det gjorde meg mer interressert.

 (bildet er iaff ikke fra hasle avdelingen)











 -ligger i 3 etg hasle torg,her kan man gjøre unna litt shoppings etterpå eller spise opp igjen det man har mistet.

-fine lokaler.lyse og luftige med utsikt mot det traffikerte haslekrysset apparaten virket nye og fine. mange tredemøller,elipsemaskiner,sykler,sykkel med virtuell skog,trappemaskin, 2 boksesekker,3 vibrasjonsapparat,diverse styrkeapparat,slynge,etc. litt trangt mellom hvert apparat kanskje, ikke det største lokalet


-hvor er klatringa? (nå som jeg er ferdig med denne gratis treningen er jeg litt irritert for at jeg ikke fant det,kanskje det var på ett annet senter? kansje de kan ha litt bedre info på hjemmesida?kanskje jeg burde spurt)
(dette bildet er heller ikke fra hasleavdelingen)








-inngangskortet bruks som nøkkel til skapet ditt. fancy. ellers kan man få det i form av ett armbånd så slipper man ha kortet i en svetten lomme.

-vifter(stående), vifte på trappemaskina(deilig),sprayflasker og papir til vask av maskinene.(kjente dog ingen markant plagsom lukt) (er det ikke mulig å gjøre noe med luftfuktigheten sånn at man slipper å svette?)

-daytime tv crap fra tvnorge,sebra,(hvorfor er det ingen som investerer i cmore og viasat film?)eventuelt nyhetskanalen.
-bra musikk da (det lille svake jeg hørte)

- kompresjonstightser to my left and right(ser ut som det bare er jeg som føler meg 'naken' hvis jeg skulle stått der i tights..og jeg veier ikke mye)

 priser 299,-første 9 månder så belønner de lojale kunder med å sette ned priser til 199,-

konklusjon; var ikke så værst,men det er fortsatt for kjedelig for meg.



Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net