Søk i denne bloggen

fredag 31. januar 2014

fretex dritt

noen ganger har jeg sett ting jeg har hatt litt lyst på på fretex men jeg liker å tenke over ting før jeg kjøper det men det går ikke på fretex for det har brukt å vært kjøpt hvis jeg er der dagen etter. derfor tenkte jeg nå på mandag at jeg kunne kjøpe og så heller levere det tilbake og med tanke på lang kø foran prøverom,snart stengetid, mye vinterklær å ta av og på- tenkte jeg da å prøve det hjemme. rett før jeg skal betale ser jeg de har ett ta 3 betal for 2 greie så da finner jeg noe ræl og betaler. vel hjemme ser jeg at genseren som det stod large på må ha vært krympet i tørketrommelen for den er mer en ekstra small, jeg ser og ett hull i vesten og cardiganen mangler en knapp. jeg tar det så med tilbake til fretex for å levere det tilbake. men da skal det vise seg at jeg har jo benyttet meg av ett tilbud og da gjelder ikke det å levere tilbake og få pengene tilbake. det med hullet og manglende knapp og feilmerket størrelse var noe de mente jeg burde sjekket før jeg betalte. men jeg kunne få byttet 2 av tingene i noe annet... av rælet de har.(for det er stort sett ræl veldig sjelden man finner noe unikt) de får tross alt klærne gratis av oss og da bør de være litt mer medgjørlig syns jeg. det nye dritten jeg fant ble bare 340,- men må ikke tro jeg fikk de resterende 30,- kronene hverken i penger eller i ett par sokker. ei heller en ny kvittering. så nå er fretex på min shitlist. de samarbeider jo og med MIINTo med nettbutikken(som og er på min shitlist) ikke har jeg tent å donere noe til de heller hverken penger eller klær. Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net