Søk i denne bloggen

lørdag 16. oktober 2010

valutakurser lørdag 16 oktober

- for oss som handler på ebay er det kjekt å vite hva dollar og pundet ligger på:

USD 5.7295 
GBP 9.1825






med andre ord billig å handle nå

- For oss som handler på svenskegrensa er det kjekt å vite hva svenskekrona ligger på(den ligger nå på ett sted jeg ikke liker den. liker den helst på 78,- og under)

SEK 87.32

-For de som skal en tur med danskebåten er det sikkert supert å vite danskekrona ligger på:
DKK 108.11

(det er ikke billig å være norsk i danmark men den var 120,- for 1,5 år siden. hadde jeg bare hatt ett commodore suite hadde jeg dratt)

-eller for de av dere som skal til syden eller frankrike ligger euroen på:

EURO 8.0720


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net