Søk i denne bloggen

onsdag 13. oktober 2010

Jan thomas gir råd for brusete hår

her har jan thomas noen råd. han sier blant annet at du må spraye på leave in kur utover dagen.(som du har i vesken).
og leave in krem hver dag. og bruke shampoo med avocadoolje.

dama ble fin på håret men nå så vi jo ikke hvordan det ble etter noen timer ute

hjelp for krusete hår video


Håret mitt ser ikke ut som hennes men håret mitt er fint så lenge jeg er inne
med en gang jeg går ut og det kommer luft,vind, småyr på det så tørker det inn
og blir frizzy. og det er uansett hva jeg har i.og selvom jeg ikke har hatt noe i året
blir det litt sticky og seigt(enda jeg har skylt ut shampo og godt.)ja håret mitt er noe for seg selv.i hate my hair!



Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net