Søk i denne bloggen

lørdag 9. oktober 2010

norwegian outlet - norges største utendørs kjøpesenter


Da har jeg endelig vært på outlet på vestby. kom meg aldri til outlet vestby men til norwegian outlet,ett utendørs kjøpesenter som åpnet iår.
(skulle gjerne vært der under the grand opening men da passet det ikke for sjåføren)
ca 40 min fra sinsenkrysset med bil (i køfri trafikk)


når jeg tenker på ordet outlet tenker jeg 'superbillig',rea/salg, som vareprøver og ett sted å samle ting de ikke har fått solgt til en billig penge.(så 2 år gammelt undertøy på triumph til 80,-)
men hele stedet er laget litt mer stilig enn det høres ut.



jeg så vareprøver på en butikk, men syns ikke prisene var så billig.(tror det var på helly hansen)

Nesten bare dyre butikker som Gant,bjørn borg,høyer,diesel, etc (se senter kart)
Bare 2 spisesteder( 1 cafe og dolly dimples)

Ed hardy barne t-skjorter til 199,-(vanlig pris 299,-)


jeg så katrine sørland og familie der. Hun er der vel bare for å hente noe gratis stæsj siden hun er modell for 'senteret'



Det er inget sted jeg føler jeg må tilbake til med de butikkene og prisene de har der nå.

 

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net