Søk i denne bloggen

onsdag 27. oktober 2010

hvis jeg hadde vunnet sko fra heppo...

..så hadde jeg valgt disse skoene(alle i strl 37):


mmm tøfler i fåreskinn høres deilig ut særlig når man haren fryseavdeling under gulvet.brr













forslag  antrekk til disse tøflene:




deilig teddy onepiece, ullundertøy,tv og en varm kakao




lekre sko for en tørr og solrik dag(eventuelt kjøpesentervær..nå om vinteren)
ser for meg mitt hvite skjørt og min beige jakke
til disse skoene.







forslag antrekk til disse skoene:
skinnjakke , strikket jumpsuit, saueskinn veske og kanin hansker.




kule vintersko foret med noe pels lignende greier(usikker da det ikke står om det er sau eller polyester.) men det er skinn og de er svart så da kan man traske rundt i stygg sotete snø uten at skoene blir stygg og være varm på bena ( kalde ben = ørebetennelse)






forslag antrekk til disse skoene:
svart skinn lue fra extravaganza.no, skinnjakke,strikkagenser
og ull-tights
















kampanjeblogg har en konkurranse gående hvor man kan vinne gavekort på 3000,- på heppo.no
greit disse 3 skoene blir 3247 ( 247,- over grensen) men jeg legger gledelig til de 247,- ekstra for å få sko jeg vil ha :D
og jeg er på leting etter nye sko men finner ingen jeg liker til en pris jeg har råd til.
jeg har veldig få sko til å være jente. bare 2 vintersko(1 er over 10 år gammel og 1 er for trang så de gnikker hull i alle sokkene mine)
1 par støvler, 3 finsko boots(2 jeg greier å gå med) og en haug sandaler(som har blitt lite brukt pga det dårlige været.desutten gir de jo bare gnagsår) så jeg trenger sårt nye sko.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net