Søk i denne bloggen

torsdag 22. november 2012

se og hør abonnement - aldri mer

jeg ble grepet av ett godt tilbud på 10 nummer av se og hør tirsdag til bare 199(+fakturagebyr) og slengte meg på.
jeg kjøper vanligvis her og nå da jeg vil ha programblad og litt kjendisladder som ukentlig dose.
 Det stod det ville ta ca 1 måned før jeg fikk første blad men jeg fikk det uken etter, forsåvidt greit, men det lå i aviskurga som hos meg er ut på gatenivå hvor de stjeler blomsterpotter og ting de ellers har lyst på.
så jeg slengte inn en mail til allers media og sa hva jeg syns om det. da alle andre blad jeg har abonnert på kommer i postkassa. de skulle da ordne dette sånn at det ikke ble levert med avisbudet som de har en avtale med men i postkassa. jeg var og litt stressa siden jeg skulle reise bort uken etter og hva er vits å ta ferieopphold på avisa når se og hør blir plassert der?(det lå der forsåvidt når jeg kom hjem på søndag)
det ville da ta 2 uker før jeg fikk bladet i postkassen, det tok 4 uker.
etter det så gikk det jo greit helt til jeg en uke ikke motok bladet bare en ny regning enda jeg sa opp forrige uken og måtte da klage, hvor de sendte meg ett blad som jeg motok lørdag + weekendbladet,(altså 3 dager uten programblad) så gikk det som vanlig neste uken der igjen, men så denne uken(uke 47) igjen så motok jeg ikke bladet og har nå igjen måtte klaget. så fikk jeg tirsdagsbladet for uke 47 på fredag men ikkeno weekendblad som de lovet på lørdag. fikk så uke 47 tirsdagsnummeret på tirsdag i uke 48 :/ da får jeg kanskje weekendbladet for uke 47 onsdag uke 48 :/?!

uke 47 var min siste uke som abonnent og det var jeg temmelig glad for å være ferdig med dette styret.
om det er aller media sin feil,posten eller postmannen er ikke godt å si jeg bor tross alt midt i oslo ikke i huttaheita,men uansett gidder jeg ikke mer av dette.
ser nå at man kan få abonnement på her og nå til bare 16,- pr blad da sparer man 10 kroner, det kunne jeg jo tenkt meg, men orker ikke styret som kan oppstå.
er nesten tilbørlig til å heller lese alt på seher.no,  herognå.no, se.no   , timefortv.no, og så koster det jo hele 0,-


har du ikke andre ting å gjøre på enn å klage, så værsågod, bare abonner!
men anbefales ikke av meg


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net