Søk i denne bloggen

mandag 9. november 2009

Hva er det Beste nettstedet å ha en blogg

jeg var ikke fornøyd med blogspot....til jeg sjekket ut andre blogsteder. jeg har prøvd blogg.no og wordpress alle har hver sine gode sider men jeg nå nå si at blogspot har det enkleste oppsettet. en 5åring kan kan drive en blog her. mens de andre har mer inviklet system å redigere oppsettet på siden.
-blogspot - enkelt å legge til sider,bilder,linker,gadgets, de har jo ett par oppsetts men de er egentlig lik.
savner fler oppsett - men ingen felleside eller statistikkside
-blogg.no - de har en felleside som viser alle nye innlegg, de har kategorier så enkelt å finne ting du er interressert i, og alt dette øker jo sjansen for flere lesere. du kan og enkelt sjekke mail og statistikk - begrenset oppsett og design av bloggen
- wordpress - 77 design for bloggoppsett,statistikk, innviklet(prøver det ut enda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net