Søk i denne bloggen

søndag 22. november 2009

før ville folk bli leger,advokat og ingeniør - nå vil de bli norges største blogger

før blogget kanskje folk fordi de ville fortelle om hva de har gjort i løpet av dagen.nå går det meste i å lokke så mange som mulig innom bloggen for å øke statistikken sånn at de kanskje kan bli som voe,lars tangen eller nette nestea som tjener penger på bloggen sin med å ha reklame fra annonsører og få tilsendt produkt sånn at kansje de legger ut en positiv omtale og får bloggleserne til å kjøpe produktet.
se på onepice feks. de er jo utrolig upraktiske.men poppise.
og når jeg scroller over bloggene er det så mye tekst som jeg fint scroller forbi. er det ingen bra overskrift ingen bilder så mister jeg interessen.
heldigvis er det en hel del blogg konkurranser ute å går som lokker meg inn i håp om å vinne noen av disse sponsorstæsjet de får tildelt og med det får jeg sjansen på litt av kaka bare med å øke statistikken dems.
og med å måtte tipse om konkurranser de har på bloggen sin på min blogg øker jeg og statistikken på min egen side og kanskje jeg en dag kan ha en jobb selv som norges største blogger.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net