Søk i denne bloggen

lørdag 21. november 2009

4 magasin - mye reklame

jeg har lest 4 magasin siste uken.elle,costume,kk og bonytt og nå har jeg endelig telt hvor mye reklame som er i disse blada.
og det er en heeel del og altfor mye sånn jeg ser det i forhold til pris.
ELLE - pris: 70,- av 195 sider var det hele 80 helsider med kun annonser, pluss h&m blad.
COSTUME -pris: 50,-av 163 sider var det hele 66 helsider med kun annonser
KK - pris: 50,- av 150 sider var det 40 helsiders reklamer og ett par halvsider
BONYTT - 75,- av 147 sider var det 36 helsiders annonser,og eget tilbords reklameblad inni.

og resten av bladene består i å tipse om diverse produkt som og er reklame.
BUUUUUU og når de legger ut samme artiklene på nettet hvorfor skal vi da betale for de?


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net