Søk i denne bloggen

lørdag 21. november 2009

capa legger stargame på is = ingen mulighet å vinne gratis billetter lenger


capa legger stargame på is = ingen mulighet å vinne gratis billetter lenger.
jeg vet jeg vant flere billetter på stargame spillet og at mange andre gjorde det og.
derfor syns jeg det er veldig trist at capa legger det på is.
men derfor har flere meldt seg inn i en facebook gruppe hvor vi håper å nå såpass mange tilhengere at capa setter stargame igang igjen.
meld dere inn hvis dere likte eller liker å vinne kinobilletter til en valgfri film med holdbarhet ut året.


sånn så spillet. man kunne spille på maskiner som stod i kinofoajen, man kunne spille på mobilen og man kunne spille på internett.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net