Søk i denne bloggen

mandag 14. november 2016

solgt på finn.no

spurte finn om de hadde noen statistikk på hva som ble solgt men det sa de de ikke hadde.

 nå har jeg funnet ett system selv. man bare skriver SOLGT i søkefeltet under TORGET
nå feks kommer det opp 18 500 treff.

 mange sletter annonsene etter det er solgt man noen har de liggende særlig hvis de har flere ting under samme annonse.
 jeg har blant annet lurt på klær for det syns jeg var vanskelig å selge så her er noen ting ander har solgt der.

eh

ser også at oslo vest har solgt mest i oslo.
klær,sko o.l mest så fritid/hobby og så barneting og så møbler og interiør.

på landsbasis er det 'solgt' 2440 klær,sko tilbehør nå
kontra 180.000 annonser med klær,sko.
det blir ca 1,5%


  Blogglisten

  Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net