Søk i denne bloggen

mandag 14. november 2016

siste loppisen for sesongen

igår var jeg på hasle skole på loppis. kjøpte dette under posesalget.


legglang ulljakke(tok så og si all plassen i posen),gul zara jakke,jumpsuit xl(føles som en smal),pierre robert treningstights(medium står det på men føles som en xs)en singlet,ett orange skjerf,en hekla skjal,shorts,
tunika,-12 ting
ei venninne ville ha 2 av de så hun fikk de selvom jeg fint kunne brukt det selv. 1 ting var litt trang fikk den på meg men orker ikke åle på meg ting.så nå ligger 3 ting til bytting fra dette.
fant iaff ett speil denne gang det er jo litt avgjørende selvom det viktigeste hadde vært å prøvd klærne før man dro. (var ei som stod med ett berg fra gulv til midjen med ting som var 'hennes') mye igjen.
 desverre og mye med flekker og en jakke med hull. kunne tenkt meg flere ting men flekker er vanskelig å få bort når man ikke vet hva det er.

 skoene og vesker var i en annen avdeling, der kom de med 3 poser 1 time før stengetid. (skjønner ikke hva som er vitsen å spare på ting til slutten) så ingen jeg vill ha der.

 derimot var jeg på refstad loppis forrige helg og der var det posesalg til 150,- fant ingen klær jeg ville ha(delsvis pga høy posepris heh) men man kunne få sko for 20 kroner fant mye fint der, bjørn borg flippers, men jeg kjøpte ingen for jeg tenkte på hva de skulle erstatte isåfall så kom jeg hjem fant frem vintersko og så det var hull i 2 av de angret så på at jeg ikke kjøpte sko der heh


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net