Søk i denne bloggen

lørdag 27. august 2016

the stream

the stream 

  så lite reklame til dette showet, så var ikke inne på the stream.no før idag.
er det de beste som er på topplista liksom? eller de som er klikka på mest? lengst strøm?what?
jeg så på flere fra oslo diverse helt ned til bunn 1000 plass

 er det sånn at man må dele og få klikk for å havne på toppenså hjelper jeg gjerne til
  her er noen som utmerker seg syns jeg som dere bør sjekke.
jeg har prøvd å unngå de som synger andres melodier, syns de bør lage musikken sin selv hvis de skal kalle seg artist. og unngår norske tekster(kan jo hende dette og er kopier da..heh) hadde det stått at de har skrever selv mer tydelig hadde det vært mer imponerende. og unngår folk over 40.
og hvorfor går det hele 30 sekund før det kommer tekst? jesus
noe annet er denne hakkinga videoene krever for mye av prosessoren min.

daniel rc - lovely day ( jeg er ingen stor fan av rap eller hiphop men han her har artistegenskaper)
 kamikazi - everytime
klondike - apollo
thosebrick - never fall

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net