Søk i denne bloggen

søndag 13. desember 2015

nok en ting stjålet

igår natt lørdag 13 desember kl 02:30 hørte jeg ett drønn utenfor døra. var klar for å legge meg og hadde bare på nattskjorte desutten med all knivstikkingen i området åpnet jeg ikke for å sjekke.
idag sjekka jeg, og ser da har stjålet en blomsterampel med en blomst.
 den var skrudd fast med en sånn krok til båt.
de bare røska den av og er sannsynligvis ødelagt.
 hva skal de med en ødelagt ampel?
den fikk henge i ca 4år.

dette er da på kampen kanskje flere våknet idag og ser ting er borte?

ikke bare er det irriterende at de stjeler ting men og følelse av utrygghet

idag er det en lavmælt stemning i heimen

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net