Søk i denne bloggen

torsdag 31. desember 2015

filmer 2016

i 2015 tror jeg jeg bare så 2 filmer på kino.(jeg lå på gullnivået på kinopluss men pga lite kino dalte jeg da ned til bronsenivå nå NF kino tok over). led ingen nød, jeg hadde og cmore film og viaplay i en måned hvor jeg så over 50filmer.
(avlutter året med tv2 sumo + cmore, tragiske greier,anbefales ikke,mer kommer da perioden er ferdig)

 Filmer 2016


the hateful eight   8 januar ( sett: de sier vel nigger en 100 ganger, mye prating og skjer noe sånn ca etter 1 time)

the revenant  22 januar( sett: litt mye grynting kanskje men det vant han en oscar på)
hail, caesar! 4 mars ( denne lånte jeg på biblioteket,kjedleige tøvete greier)
knight of cups 18 mars ( lånt på biblioteket wtf denne var værre enn three of life hvis du tror det er mulig,tøv)
batman vs superman 25 mars( lånt på bibliotket, helt grei action, hva krangla de for`? jeg vet ikke
)
the jungle book 15 april ( sett: helt grei,flott laget, savnet å se mowgli fra han vokste opp.trenger man dyr som snakker? nei bare se på filmen amazonia. men helt grei)
the huntsman winters war 8 april ( lånt på bibliotket, helt grei underholdning med sammenheng,)
ratchet and clank ?
gods of egypt   1 april
captain america civil war 27april
xmen apocolypse  20 mai
alice trough the looking glass 27 mai(låtn på biblioket,gørr,mye værre enn en'ern)
the conjurning 2 8juni ( sett: den var bedre enn 1'ern.jeg har sett mye grøss og jeg syns den var bra)
the legend of tarzan 8juli ( sett: i 3d,helt grei,var lite om jungelellivet mer om hevn.jeg ville sett hvordan det var å vokse opp i jungelen.hvorfor bodde moren og faren i jungelen)
istid 5 15 juli
ghostbusters 29juli - (denne hadde jeg ikke planer om å se men vant noen billetter. den var helt grei.
10åringer i salen :/ ikkeno jeg hauket av men var noen småmorsomme,hun blonde skuespilleren trakk ned.
de som var med i originalen dukket og opp)
oppdrag dory  26 august
a monster calls ?
assasin creed 21 desember( vant biletter ,helt grei, fikk ikke helt assasin creed følelsen men sikkert ikke lett å lage film av spillet. handlet mest om animus og lite om snikdreping,tydelig at det skal bli en oppfølger)

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net