Søk i denne bloggen

mandag 14. desember 2015

anbefales


kladdkake denne har man i frysern(-25) og tar den frem og er spiseklar etter bare 15 min. fantastisk.god og bløt inni kjempegod i sverge kan man få den for 25,- den er flat og liten. men en type konfektkake så ett lite stykke er nok. mener den var billig på rimi, ellers ser jeg den koster den rundt 45,-
pulled pork denne kjøpte jeg på tilbud i sverige for 29,- kjempegod. nok til 2 porsjoner. mørt og saftig. jensens bøfhus kommer og med ekstra saus en type soya blanding. jeg har og prøvd beef og chicken de er og god. ser det koster oppmot 100 kroner i norge. kylling og svin er jo forsåvidt billig så da kan det kanskje lønne seg å lage selv til den prisen men til 29-50,- altså, fantastisk


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net