Søk i denne bloggen

tirsdag 29. september 2015

selges på finn

det er ikke så ofte jeg ser noe som er verdt å dele lenger som jeg ser på finn.no
men her er noe;
  kul grønn tråbil

 lammeskinnjakke ( var da mange bilder men fra samme vinkel :/ ) til 200,-

furu stuebord 50,- ett strøk hvitmaling og kanskje litt decopage så blir denne fin. litt saging med stikksaga kunne man brukt den som sittebenk

5putetrekk til 50,- samlet (hun her selger og mye annet shabby chic stil)



nå så har jeg 400 lagrede annonser på finn. har ikke kjøpt eller kontaktet mer enn ca 4 av de,
men jeg syns det er artig å se på ting som har vært lagt ut.



 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net