Søk i denne bloggen

fredag 29. november 2013

du skal ikke stjele...Să nu furi...Nie kradnij..Usiibe

var det en ting jeg trudde var hellig blant tyvradder; så var det dørmatta.

 jeg var seff litt i tvil siden ting har blitt stjålet før, men jeg trudde det var en allmenn enighet om at man av alle ting aldri stjeler dørmatten til folk. men den gang ei, min ble iallefall stjålet etter noen månder.
 det var en svart hvit dørmatte type ull/polysterstoff med en pusekatt på. (heldigvis ikke dyr, men den selges ikke lenger)
det er ikke bare en gang jeg har åpnet ytterdøren og sett at ting mangler.
blomsterpotter både høyt og lavt,plastblomster, julefigurer og paraplyen(bare etter 1 minutt) har forsvunnet,
har igrunn mistet litt tellingen og vurderer å bare henge opp ett bilde av en blomst i en fin potte istedet.

 synd at det skal være sånn.

 jeg har inngang ut mot gate(dog må man åpne porten og gå ned trappen først) og har jo antatt det er folk fra kommunale blokken nederst i gaten, ellers vaskemannen,vaktmesteren,barn og besøkende siden det alltid har sjedd i en helg.(nattestid)

ja synd at man og blir sånn.

idag forsvant en blomst som hang hos bestemor i alle hærrens år,mens hos meg da bare 5mnd.

håper dere er fornøyd med tingene og sover godt om natten.
pakk


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net