Søk i denne bloggen

lørdag 10. november 2012

Klær på fretex grønland torg







Fretex grønland er min favoritt blant fretex butikker av klær i oslo. Her finner jeg 'normale' verdagsklær. iblant kan du jo finne noen kupp og kanskje finne noe du ønsket deg engang og har angret på du ikke kjøpte. ikke alt er like billig. klær som har kostet 50,- på salg på lindex kan koste 199,- her.
De vil tjene penger så de kan fint sette høyere priser på populære ting.
Det finnes jo og kåper og frakker som ofte er dyre som er litt billigere her da. mitt tips er å gå hit hvis du leter etter noe spesielt,eller som du vet er dyrt, men gå på salg hvis du vil ha noe billig.

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net