Søk i denne bloggen

lørdag 10. november 2012

ledningsrot

Jeg har en drøss med ledninger for det en og andre som må lades hele tida(usb ledninger,ørepropper,..). er det ikke mobil, så er det ipod, og så neste dag må pc musa lades,psp, og så må pulsklokka lades etc etc og det er sabla rot hver gang med ledninger som er viklet inn i hverandre fordi de legges sammen.
 så nå har jeg lyst på noe som organiserer ledningene sånn at de slipper å vikles inn i hverandre og sånn at jeg enkelt finner den ledninga jeg skal ha.
Da tenkte jeg på noe med mange rom(minst 9) som er stor nok til en stikkontakt og som ser fint ut og helst ikke er for massiv og tar opp mye plass.

tenkte kanskje sy noe selv med lommer som blender inn med veggen eller en tykk kileramme med ett bilde og henge det lomme greia bak.

hvis noen har noen andre tips om hvor man kan kjøpe/lage noe lignende, så let me know!

miniinthebox.com har jo en hel del med ting til organisering i skuffer og skap.
så foreløpig kan denne være potensiell.rom på 7x7 cm kan bare feste ett finere bilde oppå.
http://www.miniinthebox.com/no/cute-bear-12-free-grids-storage-box-with-lid_p293576.html



Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net