Søk i denne bloggen

fredag 21. januar 2011

Triaba norge - tjen penger på dine meninger








Jeg er jo som sagt medlem av triaba.no og siden sist har jeg heller ikke enda vunnet en månedskonkurranse på facebook siden dems for å ha svart på undersøkelser.
Dette fordi jeg syns jeg får så mange(så få) undersøkelser jeg ikke er kvalifisert til.og for å vinne må man ha svart på minst 1 undersøkelser i løpet av måneden.
Men så regna jeg litt på det og fant ut jeg tjente 300,- for å ha svart på spørreundersøkelser fra triaba i 2010. + jeg vant i konkurransen de hadde i august om å blogge om de. Så da ble det hele 600,- fra triaba ifjor, ikke værst. De 300,- jeg vant var gavekort hos gavekorttorget mens pengene du tjener på å svare på undersøkelser betales via paypal.
Noen syns kanskje ikke paypal er no særlig og heller skulle ønske man kunne få gavekort til gavekorttorget, men du kan kjøpe ut poengene dine allerede ved 40,- til paypal mens du som regel ikke kan få penger før 100,- via gavekorttorget. så jo hyppigere man kan cashe ut jo bedre syns jeg. og du får pengene med en gang du har 'bestilt'.ikkeno venting eller om og men..

så det er vel ingen tvil om at jeg ikke liker å få betalt :D
men det er jo ikke alle undersøkelser som er så interressante og noen er veldig lang og da blir det kjedelig og da må man se ett lys i enden av tunnelen, altså cash :D
Er de veldig lang tar det meg kanskje 1 time å delta for da må jeg stykke den opp og ta litt nå og da innimellom jeg leser email og vg.no

noe annet er at du bør helst sitte ved pc hele dagen. For skal du delta på undersøkelsen 5 timer etter du motok den kan du regne med at de allerede har fått nok besvarelser. altså de har da kanskje satt en grense på 100 svar er nok for å gi ett gjennomsnittlig svar på det de spør om.

så det er nok ypperlig for de som sitter ved pc hele dagen for belønningen er jo egentlig ikke stor nok til at du skal sitte ved pc hvis du faktisk har andre ting å gjør.

må så kan det være tider du ikke har annet å finne på,da kan du jo slå ihjel litt tid med å svare på en undersøkelse og få sagt din mening og kanskje være den som vipper gjennomsnittet over på din side.

Jeg er fortsatt medlem og har ingen planer om å melde meg ut(nei nei nei)
Bli medlem her

hvis du lurer på noe som du ikke føler du har fått svar på her kan du sende en kommentar eller sende en kommentar til triaba på facebook eller mail.




Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net