Søk i denne bloggen

torsdag 27. januar 2011

Goodibager 2010

I 2010 var jeg jo og på endel arrangement hvor man kunne få goodibags
her er bilde av de goodibagene jeg fikk grebba til meg.

 goodibag på freetex i markeveien.
ikke rare greiene og man måtte vente til slutt med å få den.(snakk om 1,5 time på den lille trange butikken)
mye å spise i form av kjeks,chips,vann, og motevisning, ett band spilte og det var hele 10% rabatt på ett valgfritt plagg.
 manglerud senter,her delte de ut bag til tilfeldige på senteret.
var samme dag som freetex og bikbok arrangementene.(ja jeg rakk alle.tørket svette)
 bik bok lansering av skavlan høst kolleksjon.
veldig trangt inne i butikken.var og rabatt på valgfritt plagg(men pga trengselen gikk jeg fort ut. skulle og rekke freetex greia. i ettertid angret jeg pga innholdet hos freetex)
(her fikk man goodibag i inngangen.lang kø, tror jeg stod 20-30 min i kø)
 Lindex åpnet butikk på grunerløkka det lå også gavekort i noen av goodibagene. jeg fikk den med 500,- :D(goodiebagen var bak kassa så man måtte kjøpe noe) ellers var det torstvedt som dj

,champis,kanapeer,liten motevisning.
 Goodibag fra goodibag.no de delte ut på gata på karl johan mot at man sendte inn sms. var ikke rare greiene oppi.
 Designtorget i hegdehaugsveien.ganske mye oppi
(goodibagene var bak kassa så jeg kjøpte noe til 9,-)det var rabatt på utvalgte ting,champis,kanapeer.
 Huseby og co
her var det og servering av brus,kjeks.
og man kunne være med i en konkurranse
(goodibagene fikk man ved inngangen. vet ikke hvor jeg har gjort av innholdet her)
 norway designs ved saga kino.
(her fikk man bag i inngangen og mozell.
ikke rare greiene)
 Bik bok våren 2010 åpning av butikk i grensen
(goodibags bak kassa, måtte kjøpe noe)
 H&M september frokost
her fikk man frokost i form av scones,kaffe,snitt,vann.og rabatt på 1 valgfritt plagg.
 man fikk lapp på at man skulle få goodibag ved inngangen og goodibagen fikk man når man gikk.
(jeg fant seff ingenting jeg ville ha.var og lang kø men det gikk ganske fort å komme inn)

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net