Søk i denne bloggen

torsdag 3. desember 2009

olw micropop light ( hvit pakke) = FYYYYYSH

jeg spiser endel micropop men igår når jeg skulle spise olw light(hvit pakke)(finner ikke bilde av den på nettet men holdbarheten var til august 2010)
det var helt disgusting. ubeskrivelig av hva det smaktes som,men papir med mye salt blandet med pulversmør dyppet i usynlig gift, i mangel på bedre ord.seigt ekkel hinne på leppene og såvidt det gikk an å svelge det ned.anbefales altså ikke
og selvom kanskje det var noe feil på produksjonen av akkurat denne pakka
så hvorfor skal man ta sjanse på kjøpe smame sort igjen når det finnes andre merker å kjøpe. nei, jeg holder meg iallefall unna denne.
har fæl rar smak i munnen og på leppene enda.

andre sorter:



Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net