Søk i denne bloggen

lørdag 19. desember 2009

den perfekte BH'en

det er ett pes når forskjellige produsenter ikke lager bh'er etter ett
standard mål. 75 kan være 70 hos andre og a kan være b hos andre.
da må man alltid prøve og da blir det ikke lett for kjærester som skal kjøpe.

jeg hadde gode bh'er fra h & M som satt godt og så normal ut, intill jeg måtte ha nye.da lager de ikke sånn de lagde før. la senza sine har jeg gidd opp.
syns og det er ett pes å finne noe på triumph. har 2 bh'er der som er fine men som ser rar ut i singlet.
http://www.biip.no/waschera/trend/2634369
ifølge denne skal bhen stramme litt. men jeg har erfart enten er 70 for stramt og 75 for slapt. og det er stygt når bhen presser kjøttet opp.
desutten er det ekkelt å nesten kveles.
og ja koppene er og ett pes. b kopp er ofte for liten og c er ofte for stor.
hva gjør man da lissom?

så den perfekte BH'en

- holder ett standard mål ifølge denne
http://www.underverker.no/extra1.php
- innleggene kan tas inn og ut (innlegg er teit syns jeg pushup funker ikke til hverdags)
- stroppen kan tas av/krysses/halternek/byttes med gjennomsiktige
- koppene skal være brede(like stor som halve bredden ikke stoppe midt på brystvorta
og ha lengre bakdel enn fremdel som det som regel er. ser teit ut spesielt når man har singlet. ser ut som man har to sokker midt på og ser ut som man er 10 år og ikke 25. og de skal være rundt ikke halvrunde som pushup bh'ene ofte har.
- bakdelen må ha 2 hefter for bedre komfort. 1 heft betyr vinglete og ustøtt
- omkretsen kan ha antiskli så den sitter bedre.på stropper og.
eller soft strikk så den ikke gnager og klør.
- stroppene skal sitte midt på bh'en over vorta for bedre løft. stropper på sidene
er bare pes og dårlig løft.

så da har jeg sagt mitt og håpe noen lager de sånn fremover.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net