Søk i denne bloggen

torsdag 3. desember 2009

jensen scandinavia ML 1000 minitv - har jeg fått :-D


jeg har ikke testet den ut så mye enda men det startet litt kronglete. det luktet rart av pakka og når den ikke ville lade via stikkontakten gikk tolmodigheten min ut og jeg sendte raskt en mail til jensen å spørte.men innen de svarte neste dag hadde jeg lada den via pcen og fått fres i den.
som bilde 2 viser skal det lyse grønt. men det lyser grønt i stikkontakten. men når jeg ladet via usb lyste den rødt før den var oppladet og på ett punt blinket den rødt,orange og grønt(da ble jeg litt skeptisk)
men den virket fint etterpå.
har og lastet inn oppdateringer og overført musikk,film og bilder over usb-ledninga.
da drar du bare filene over i mappene som ligger på stasjonen for spilleren.men den har og mulighet for SD-kort .
tv-sendingene går ikke gjennom vegger så du må enten sitte ved ett vindu eller sitte ute for å se på tv-funksjonen.

er litt skuffende at det er så mange nrk kanlar både tv og radio(de har jo bare drit)men det er vel bare nrk som har råd(pga skattepengene de får) og derfor er det ingen the voice eller energy radio på den.
ei heller tvnorge. men at den har tv3 er viktigst.(skulle gjerne sett canalplus på den da hehe)

eneste grunn jeg har den er fordi jeg vant den. hadde ikke betalt 2000,- for det der. hadde den derimot hatt i tillegg spillmulighet,videokamera og wi-fi internett hadde jeg fint betalt 2000,-

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net