Søk i denne bloggen

fredag 25. august 2017

gledesdreper...

idag var det 3 fjortisjenter som begynte å vrikke og danse på seg foran meg og filmet og fnisa. jeg lurte på hva som foregår . har de drukket? filmer de meg? det er jeg ikke interressert i liksom. men jeg sa ingenting.
så gikk de og sa; gledesdreper, og viste meg fingeren.

 jeg er litt treig i oppfattelsen kanskje, men er jeg her for andres glede?!!??
sånn er det å skille seg ut i dette landet.

bare fordi man går med hatt så betyr det ikke at man har pest.
(selvom det virker som)

 nå ligger vel filmen på en eller anna nettside hvor masse netttroll får slenge dritt.

 når utdrikkingslag vil ha meg med på moroa spør de iaff først, sånn at jeg kan si nei.

 @straffeloven inn i skolepensum


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net