Søk i denne bloggen

mandag 21. august 2017

nyhetssynsing

det er mye seff om valget for tiden. jeg bryr meg ikke så mye for jeg har forhåndsstemt og er ferdig med det spiller ingen rolle hva noen sier nå.
i valglokalet var det mange partier jeg aldri har hørt om før. 

arbeiderpartiet har gått ned på målingen
støre skiftet så personlighet i desperat forsøk
når det er sagt, vinner de blir alt dyrere. mat,klær,import,bensin,gebyr,skatter, aaaalt
og så går ingen av pengene til det de har sagt
kanskje ap egentlig ikke vil vinne enda.de vil helst ta over når flyktingkrisa og oljekrisa ledighetskrisa har lagt seg sånn at de kan surfe på en oppturbølge og skryte på seg at det er pga dem liksom.

 jeg leste og at ei slanket seg for å slippe å bli ufør.
- er det bare jeg som reagerer her? er det bare å slanke seg liksom eller smette i seg kake på kake chips godis brus hver dag og så skal stat og kommune betale for det? laaaaatterlig at noe ikke har blitt gjort her for lenge siden og det er iallefall merkelig at det ikke har blitt gjort noe i usa for lenge siden

 idag stod det om ei ufør,hvorfor er hun ufør? kom ikke så langt for de fleste reagerte på at hun røykte men samtidig klaget på at hun arvet klær,hun måtte flytte i campingvogn og bare hadde råd til middag en dag i uken. hun har tydeligvis ikke sett på luksusfellen. kurs asap

mens vi snakker fattige. leste jeg i avisa at de fattigste barna bor på grønland/tøyen.
 når jeg så sitter i bilkø av folk som skal hjem fra sentrum til sine boliger i ski,vinterbro,kanskje til og med moss, da tenker jeg; kan de ikke bytte bolig? så får de fattige billigere bolig og pendlerne slipper å pendle. bedre for miljø,køer,sykkelveier,kvoter,kommunekassa

 ellers er det jo omtrent terror hver dag. norge tror det kan bli angrep her tillands men hva gjør de for å hindre det? grensekontroll ,nei. det er 'terror' i skolegården, begynn der.

de er redd for terror opp karl johan,bruk av bil, har de helt glemt at terrorister bruker maskingevær,kniv,bombebelte? alle 3 på tbana feks burde kanskje bli mer prioritert sikret


anna rasmussen trekte seg fra skal vi danse. arrangøren burde vist bedre enn å ha med noen som har barn med 3 forskjellige fedre og som heeelt tydelig er litt vinglete i valgene sine.

masse netttroll var misfornøyd med att sophie elise hadde en neger i musikkvideon sin.
sangen derimot er jo heeelt ræva..man kan fjerne kommentarfeltet..da imploderer vel nettrolla



     Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net