Søk i denne bloggen

onsdag 2. august 2017

diverse nyheter - synsing

-hmm? mdg har steget på målingene? har alle glemt sykkekaoset i oslo som er det eneste de har fått til etter 2 år?
bilfritt sentrum er ikke gjeldende, og de fleste sykkelveiene i oslo ble ferdig bygd med frp,høyre og venstre

- leste i aftenposten forrige uke, tror jeg, at 80% av de unge føler kroppspress pga retusjerte reklame bilder? jaha, så det er ikke alle bloggerne og de perfekte falske neglene,håret,botoxen,falske brunfargen eller den bitcha på skolen som bestemmer at cubus er UT? eller kardashians og de oversminka botoxa kirugiske fiksa? eller bildene på intagram som bare består av trente romper og 6packs og andre skrytebilder

-folk ble hysteriske etter ett fredelig ny-nazist(eller hva de kaller seg) tog i krsand. ikke hadde de naziflagg eller ss-drakter.
det var derimot andre folk som laga bråk.for de tålte ikke at de står for hat.nehei men der hater de selv  liksom.
når blitzere og muslimer kaster stein og molotovkoctails og knuser biler og brenner på biltekk og annet bråk
da er det ikke no hysteriske folk som kritiserer og får 10minutter nyhetstid over 5 dager.

alle hater alle ,og ingen vits i å late som noe annet...

skulle gjerne laget ett kunstprosjekt med videobriller og det hatet jeg opplever når jeg er ute.
kanskje jeg er litt autist,siden jeg ikke skjønner det?kanskje det er innbilning?
folk er bare drittfolk,sure megger og utålerante ignorante?
(kanskje det er noe i drikkevannet)


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net