Søk i denne bloggen

lørdag 30. juli 2016

Vindu og speilvask

Kjøpte en ti kroners engangsklut-pakke på europris som viste seg være ubrukelig.
legger igjen en hvit hinne så det ser værre ut enn Utgangspunktet.

Det som derimot virker er vanlig vann ,varmt, på en sprayflaske og en glassklut.
Nalen bruker jeg utendørs
og på gulvet bruker jeg steammop.
ja til  kjemikaliefritt.
på kjøkkenet bruker jeg en enjoklut(kanskje litt vel dyr,jeg har ikke akkurat den men fant ikke bilde av den jeg har. men den virker faktisk bruker den på komfyr,karriflekker,syltetøyflekker etc))

det meste med vann må tørkes med tørr klut etterpå hvis ikke blir det vannflekker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net