Søk i denne bloggen

tirsdag 12. juli 2016

blu-ray filmer på ps3 stuk

de lager ingen brukbare spill til ps3 lenger.. som er noe dritt. blir tvunget til å bytte ut en maskin som fungerer bare fordi sony vil tjene penger, men det som er bra med ps3 er at den er multifunksjonell. kan spille 3d både spill og filmer, kan spille dvd, den har netflix,viaplay,sumo apper man kan se bilder,
 og den kan spille blu-ray.
sparer både plass og penger på at en maskin kan gjøre så mye,
 men så lånte jeg the martian på biblioteket og skulle spille bluray plata på ps3. men den virket da ikke.
(bluray spill virker ,med tilte-metoden som jeg har skrevet om før)
skjønte ikke hvorfor. tok den vel inn og ut hundre ganger. måtte levere den snurt tilbake.

 så gikk jeg nå på youtube, for så og si alt du trenger hjelp til ligger der, og så andre slet med samme problem, men ingen som skrev hvordan man fikset det.som jeg fant. ligger sikkert blant de tusentalls videoen ettsteds,
 jeg sendte så en mail til playstation hvor de sendte meg denne linken og at jeg burde prøve alternativ 2 og isåfall 3.
https://www.playstation.com/en-gb/get-help/help-library/system---hardware/power---system-stability/safe-mode-on-playstation-3/

før jeg gjorde det tenkte jeg å ta en sikkerhetskopi tilfelldig noe ble slettet
men da fikk jeg feilmelding 80010038
enda den eksterna hardisken enheten er på 500gb.

 jeg prøve alternativ 2 (reset default setting)og det virket :)
nå skal jeg se american sniper.. og så må jeg stå på venteliste igjen for å få se the martian...
Skal og sies det virker fortest når maskina er litt varm.ca etter 30min


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net