Søk i denne bloggen

søndag 14. juni 2015

markedsdager oslo sentrum og løkka

igår var det markedsdager utenfor byporten,karljohan, ved paleet (har glasmagasinet gitt seg med markedsdager?)og noen sidegater.
og på grunerløkka.











jeg dro ikke ut før i 14 tiden og trudde at folk kanskje hadde gjort fra seg, men nei, var var tjoka fullt. jeg fikk en barnevogn og 2 personer som tråkka på foten min. så såvidt hva som lå på bordene over masse hoder og folk bevega seg treigt.

 kjøpte derfor ingenting der da.

på vei mot løkka så jeg noen søte sko i vinduet til h&m stortorvet, som jeg da kjøpte, siden det bare var 1 par igjen av min størrelse.


var en eim av røyk og mat på youngstorget, vet ikke hva som foregikk der.

 så veide jeg opp for det sko-kjøpet til fullpris med å kjøpe en stråveske på bruktbutikken til 20,-


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net