Søk i denne bloggen

mandag 8. juni 2015

.....get....scart...

JAH da var det altså liksom slutt på den gamle get boksen som gjorde man kunne ta opp med vhs og hdd opptaker. pga dens scart tilkobling.

det måtte jo skje fordi det går jo ikke i forbrukerens retning.

 de har sagt det lenge at den gamle bør skiftes ut men den har fortsatt virket men nå har de altså sendt ut brev om det.
(de sa min søster måtte ha ny boks ifjor,da måtte hun ha pvr boksen pga gammel tv og opptak,etablering 500 + 99 ekstra i mnd. TIL TROSS FOR AT MAN BLIR TVUNGET TIL Å HA EN NY BOKS.... men den gamle boksen virker forsatt serru)

 så dette har de preiket om lenge.
 jeg skal tviholde på den gamle så lenge jeg kan fordi det virker som den virker likevel til tross for hva de sier.

 for når den VIRKELIG slutter å virke blir min vhs og hdd opptaker ubrukelige med den lille pingle boksen som bare har 1 hdmi inngang. (denne vil jeg få byttet mot gratis)

 jeg må da ha pvr boksen som koster 100 ekstra i mnd pluss 500 i etablering, og da vil kostnadene stige med 3 ganger.
 pvr boksen har av en merkelig grunn 2 scartingangner som du kan koble til vhs hdd.
så da vil jeg ha 3 opptaksmuligheter :S påtvunget 1

edit: 9 juli virker fortsatt den gamle grå.
nå har de sommertid og åpent fra 09-17 når man bare har 1,2 millioner kunder

 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net