Søk i denne bloggen

søndag 25. mai 2014

gratis treningsuke på myrens verksted

myrens verksted er ypperlig for de som liker å klatre.
 2 rom med store klatrevegger.
men for de som ikke skal klatre så er det ikke så inspirerende.
føltes litt grått og kjedelig.

 +skap for de som ikke skal i garderoben
+ helt greie garderober med badstu(kun for 1 kjønn virket det som) skap i treverkfinish
+ boksesekk ( som er plassert midt i rommet sånn at du kan irritere andre med støyen med å denge på en plastsekk,endel sure blikk)(detvar og hull i de fleste boksehanskene som var der )
+ drikketappekran ute i lokalet
+ 3 romaskiner ( - som er plassert midt i 'gangveien' )
+ stille og rolig,ingen spraydunsteim( utenom en fyr som pesa no jævlig når han antageligvis tok for tunge vekter)

-inneklemt mellom flere bygninger
-ingen tv'er jeg gjentar ingen tv'er (men noe musikk )
-apparatene er vendt mot klatreveggen, ikke så interressant da det bare var 2 som klatret på 2 timer
- ingen ellipsemaskiner bare crosstrainers,ingen trappemaskin,thoraxmaskin, crosstrainerne hadde noen løse fotdeler og noe av plastikken var knekt
- labyrint når man er ny og skal finne frem til ting,opp,ned bort,høyre,venstre, etc
-hadde håpet på en øvelsesmaskin for oss som ikke har klatret før men det så jeg ikke.

 foreløpig ikke det beste senteret jeg har vært på for mitt bruk
(gjenstår å teste ut stamina, spenst,bare trening,)
forløpig beste jeg har testet ut så langt er express fitness

  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net