Søk i denne bloggen

onsdag 12. februar 2014

gratis treningsuke på elixia - carl berner edition


jeg fikk en reklame i posten om at elixia kunne tilby 1 uke gratis trening med PT hvis man regga seg før 12 februar.

det stod da mellom bjørvika eller carl berner.
i børvika kan man jo gjøre litt byshoppngs med det samme og det er nytt, mens på carl berner er det flere fasciliteter.

jeg valgte da carl berner, pga spa-annlegget.

man ser jo at det er samme opplegget som andre elixia senter.

- smale garderobeskap. det øverste fikk jeg knapt inn min smale lille bag.

 - må ha hengelås, eller drasse med bagen inne i senteret, pris 65,- (på ringnes fikk jeg låne lås)

- det er alltid noe man glemmer når man skal pakke ned klær og sko og ditt og datt. (som nye sokker,bh,hånduk,leg, etc)

- jeg fikk en grønn pingle papirlapp som uke-pass

 - eeeeeh jenter og gutter deler på spaet og badstudavdeligen. hellloooo sikkert noe for nudister eller kjærestepar, jeg syns ikke så mye om den løsningen

- de tror tydeligvis vi er så utslitt at vi ikke gidder å åpne dører siden det bare er en labirynt-løsning inn til garderoben og dusjen

- ellipsemaskin var ikke sånn jeg var vant med, her har de integrert ellipse og trappemaskin i en maskin.
med å justere høyden(har ikke helt bestemt meg om det er  + eller  - limbo for øyeblikket

- fant ikke lårmaskinen eller situpsmaskinen. eller vibrasjonsapparat  

på pluss sida :

+ det var gratis

+ steambadstu og vanlig badstu

+gratis wifi

+ barnepass(for de som trenger slikt)

+tv ( ol 2014 og nrk2 :/ ) en skjerm med filming i en skog :/ men med wifi fikk jeg sett tv på mobilen

+ trenere,zumba,etc

+føles stort og luftig


det har jo blitt ett par gratis trenings på helsestudio det siste halvåret
og det er deilig å få litt avveksling fra det repeterende greia jeg ellers gjør,
men som alltid gleder jeg meg til å gå tilbake til min gamle hjemmetrening
 , ittno stress ingenting å huske eller glemme eller fotsopp eller spraylukt,og ingen gutter i tights
aaaah home sweet home


Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net