Søk i denne bloggen

lørdag 6. oktober 2012

nye sko - skal det være så vanskelig?

nå har jeg leta lenge etter noen fine/kule hvite sko.i glatt skinn og kan brukes hele året.
jeg har letet i oslo butiker(skoringen,skopunkten,dinsko,bianco,dna,shoelounge) jeg har letet på ebay.com , google, og jeg har sett på brandos, lille vinkel sko og heppo på nettet, og jeg har letet nå sist i nice(der kjøpte jeg noen men de er ikke det jeg vil kalle for 'kule') det er tydeligvis ikke på moten.(men jeg har og letet på brukte steder som epla.no,finn.no og fretex)

jeg tenkte jeg sikkert ville finne noen og at de da ville være dyre(noe som ikke er i mitt budsjett),med høy hæl eller at de ikke sender til norge, men har ikke vært så heldig heller.(desutten vil jeg jo helst ikke finne noen på nettet,da man ikke får prøvd de.)

jeg har jo og sett etter andre sko. farger; beige/cognac/grå/brun/svart men det ser ut som fine sko kun skal finnes med høy hæl.

men så kom jeg over noen sko på tilbud på heppo.og da fikk jeg håp(syns det kan komme ett heppo utsalgsloka til oslo)(de har ellers mye dyrt,syns jeg).men de har gratis retur ved bruk av returseddel og de har mange bilder fra alle vinkler.


hvite sko på heppo - faktisk hele 169 produkter når jeg søkte. men var noen av de fin?nei


kul,lite hæl,bare strl 37 igjen.390,-
(jeg syns det er kult med belter.bakdelen er vel at det kan skrangle når man går)
mocca holder seg vist godt til og med i fuktig vær.600,- flere størrelser



dyre 1100,- for høy hæl etter min smak, men kule var de.ikke i min størrelse.får litt rottingmøbler/thailand assosiasjoner









den perfekte skoen: de er kule.ikke for høy hæl og brei hæl som er stødig å gå på. de skal være godt bygd opp inni skoen og støtte buen under foten.ingen harde kanter som kan gnage,ikke for smal på tuppen som presser tærne inn og skaper gnagsår.sålen skal være antiskli.ikke glideslås påinnsiden og de skal være såpass høy at de dekker min tynne ankel som gir en illusjon av at jeg har fotballlegger.
svarte sko skal ikke sverte av.
de skal ikke koste mer enn 299,-(og under 200 kroners grensa hvis det er fra utlandet)

er det for mye å forlange?


 Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net