Søk i denne bloggen

torsdag 26. august 2010

Undersøkelse om 3D brillene du må kjøpe på kino

jeg har undret meg over hva folk gjør med 3D brillene de må kjøpe på kino.
selv var jeg veldig fornøyd med å kunne låne 3d briller på RINGEN kino de satt og godt på men nå må man kjøpe på ringen og, de flate ekle 20,- kroners brillene.
selv har jeg nå 3 av disse brillene liggende hjemme .

jenter har jo veske å ha ting i men hva gjør gutta med 3dbrillene etter å ha sett en film på fredag og så skal ut på byen etterpå?tar de i baklomma?kaster de?

svar på undersøkelsen her

så kan jeg bli litt klokere og eventuelt legge frem resultatet for kulturdepartementet om hvor dårlig denne kjøpeordninga er miljømessig.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net