Søk i denne bloggen

søndag 29. august 2010

Gis bort på finn.no

Akkurat nå gis det vekk disse tingene og mer selvfølgelig men dette har potensiale.


dette gis vekk pga sprekk :-O








gis vekk fordi hun har en fra før :-O
















litt hvit spraymaling så er jo dette skapet flott











både katter og kaniner gis vekk. denne katta er 5 år gammel








ser det ikke bare er jeg som har ett berg blad liggende.
noen folk gir de vekk så det er bare å hente








ellers gis vekk ganske mange gamle tv'er. men det er jo fult brukbar







mange orgler/piano gis vekk men dette var ekstra fint og flott.
hadde jeg bare hatt plass og vært sterk så jeg kunne tatt den under arma








du kan fylle opp en hel leillighet/hus for alt som gis vekk på finn.du må bare hente og bære det  men ellers er jo  mye penger spart ved å hente ting.
du kan male ting i andre farger og sofaer kan du bytte stoff på. ting kan limes og skrues sammen

Blogglisten

Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net