Søk i denne bloggen

lørdag 21. august 2010

jeg lider ingen nød når det gjelder kremer og parfymer


grunnen til at jeg har mange balsam er fordi jeg ikke er fornøyd med noen av de og kjøper nytt og nytt og nytt men nå er det nok.(dette er da de jeg har igjen)

mange av kremene er veldig feit.kan ta de på meg når jeg legger meg og når jeg står opp 8 timer senere er den fortsatt ikke tørket inn. den beste her vil jeg si er no7.
2 av de har jeg ikke begynt på enda.

de to parfymene til venstre har jeg ikke brukt enda og de jeg har brukt har alle gode lukter.anbefales.

body lotion bruker jeg ikke. har bare brukt de for jeg har så mange av de(på tvang)
de 3 til venstre har jeg ikke prøvd enda. aloe fresh tørker iaff inn fort.ekstra strenght er litt feit og tørker inn sakte.

Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net