Søk i denne bloggen

tirsdag 23. februar 2010

vinn din sko gavekort hos femaleblog

femaleblog har ett Gavekort på 500kr, som hun har lyst å gi ut til akkurat en av dere lesere, hun får ikke brukt det gavekortet selv fordi jeg har ikke muligheten her jeg bor, reisen vil ta lang tid, så hvorfor ikke?!:)

Vinn det omså til en venn, vist du føler at du ikke trenger nye sko. eller gave:)
fantasien setter ingen grenser.....!

Vinneren blir trukket 28 FEBRUAR 2010


jeg har veldig få sko til å være jente. og ender opp med å kjøpe for små eller for store sko på salg.
hadde jeg vunnet gavekort på dinsko skulle jeg kjøpt noen i rett størrelse. 
de her var jo ganske fresh
 

Blogglisten

1 kommentar:

  1. Nå er konkurransen over om å vinne ett gavekort på 500kr fra DinSko, Skjekk om du ble en av de 3 finalistene. Vist du ble det så er det om å gjøre å få flest stemmer, vist ikke du er en av de så kan du jo stemme på en av de finalistene:)

    Finalistene finner du inne på kategori konkurranse:)

    Til de som ikke er på listen, for å ha bedre lykke neste gang, flere konkurranser vil komme..Så da er det bare å følge med:)

    hilsen female.blogg.no

    SvarSlett


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net