Søk i denne bloggen

lørdag 27. februar 2010

nettbutikker du kan betale med paypal

paypal er det man betaler mest med på ebay.men flere norske butikker tar og nå ibruk paypal og det er supert for de som ikke har kredittkort.
paypal er en konto du kobler til emailen din og hvor andre lett kan overføre penger til deg med å taste inn emailadresen din eller du kan og    
 overføre penger enten til eller fra din nettbank. supert.
Det dårlige med paypal er gebyrene. 3 ganger har jeg mottatt penger og har selv måttet betale gebyret 3,4% av summen + 2,80 kroner.(driiiit)
OG hver gang jeg kjøper noe på ebay blir jeg trekt for valutakonvertering 2,5 %.
Men det er gratis hvis du sender penger til en annen med paypal konto men ikke hvis de sender via kredittkort altså.
Men du kan tjene penger til paypal kontoen ved å svare på brukerundersøkelser fra triaba,start-panelet,telluspanelet eller biip.



norske nettbutikker :

groupon.no
qac.no
goodcandy.no
sweetgifts
whynotshop
brandos 
toppshop
facelook 
iphoneeksperten
babyshop4you
snapit
fantasipriser
anna S
piercing piraten
Rockdenim
trendbazaar
spillsjefen.no

eller andre internasjonale 
nettbutikker med paypal du kan gå rett til uten å sose innom ebay

allposters.co.uk
oasis dresses
pixmania
elf
mixstore
swedish design house


utvalget er selvfølgelig større men dette er de jeg har vært innom.

oppdateres etterhvert som jeg finner flere.

Blogglisten

Bloggurat

4 kommentarer:

  1. www.fantasipriser.com tar paypal.

    SvarSlett
  2. takk for tipset
    kom gjerne med fler
    jeg finner stadig nye sider med paypal betaling

    SvarSlett
  3. Bare en liten korrigering: DU BLIR IKKE BELASTET MED GEBYR ELLER VALUTA KONVERTERING NÅR DU HANDLER MED NORSKE NETTBUTIKKER.
    ....ja,nså skulle dette være oppklart:)
    Mvh Jens

    SvarSlett
  4. Man får ikke bestilt til Norge fra pixmania.co.uk.

    SvarSlett


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net