Søk i denne bloggen

mandag 19. oktober 2009

vinn goodiebag hos juntafil


nå kan dere vinne goodiebag verdt 600 kroner hos juntafil. De har vært innon 7 butikker 0g handlet.
Og siden juntafil handler mye om kjønn,kropp og sex tipper jeg det er oljer fra bodyshop,truser fra gina tricot,ymse ting fra kondomeriet, stearinlys fra black design,sexbok fra notabene,  garnier er den som skiller seg litt ut fra pakka men tipper ansiktsmaske !! men som sagt det kan jo være noe heeelt annet, delta frem til søndag.

1 kommentar:

  1. hei: Ville først bare si at det er utrolig koselig at du ville prøve deg på konkuransen.. Men det er et pr ting som du har lagt frem feil her.. Jeg blogger hos juntafil, men det er jeg som har laget konkuransen, og det er jeg som har handlet for mine egne penger. Juntafil har egentlig ingenting med dette å gjøre.. Så for at du skal ha en bedre sjanse til å vinne må nesten det rettes på.. Er ikke for å være slem, men litt viktig med tanke på at det er min blogg..
    Btw. Koselig blogg du har:)

    SvarSlett


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net