Søk i denne bloggen

tirsdag 28. august 2018

fredag den - mandag 27 august

her er ny ulykkesdag merka: 27 august

 -igår våknet jeg med tett øre.
-så fant jeg ikke mobilen den var på lydløs og batteriet er koko. heldigvis fikk jeg ringt den opp og fant den under laptopen av alle ting med vibreringsfunksjonen var på heldigvis.
 -så brakk jeg naglen langt ned og det ble endel blodgriseri.(fordi de skal pusse opp balkongene og man må fjerne alt som står der. jeg prøvde å flytte på noen tunge tremøbler mistet grepet og den tok neglen med seg. jeg håper den balkongen blir jææææævla fin)
-så skulle jeg selge til 3 personer og den første meldte avbud pga sykdom, den andre møtte ikke opp og den 3 møtte ikke opp fordi hun trodde prisen var feil. seff etter hun skulle vært her. (les annet innlegg om finn kjøpere) 
-så handlet jeg på europris men glemte å ta med meg varene hjem. kom ikke på at jeg hadde glemt de før 23 om kvelden (blant annet fordi jeg måtte rekke hjem til en kjøper ...som da ikke møtte opp)


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net