Søk i denne bloggen

lørdag 28. oktober 2017

metoo

hvor skal man begynne liksom.
 det å slenge kommentarer eller klå på er jo noe som nesten er ensbetydende med det som kalles å være mann/gutt/hankjønn. hvis man begynner nå er kanskje neste generasjon annerledes og med liten libido.

  der jeg kommer fra(vestlandet) spurte de hvor mye jeg tok i timen bare fordi jeg gikk i kjole eller skjørt og jeg har alltid gått i knelangt og ikke horete. bruker knapt sminke..jeg sykler liksom(hva de mener er horete kan man jo lure på)..de syns og det er morsomt.(hadde lyst å klore de og ripe opp bilen deres, men gjorde jeg det?)
og jenter er ikke bedre som sprer rykter om at folk er hore bare fordi de er misunnlig.

 ellers har jeg opplevd ettpar ting i frognerparken
- jeg satt i gresset. så kom det noen bak meg og tok meg på puppene. en gjeng afrikanske norway cup gutter jeg mener og de filmet det men det var mørkt
-jeg har blitt blottet for. splitter naken med erigert penis midt på lyse dagen med turister og barn og mange folk der, flere ganger av en 3 forskjellige mannlige personer.samme fyren flere ganger.
 -jeg har blitt prøvd sjekket opp og klådd på for så å bli kalt lespe når jeg sa nei nei nei nei likevel fortsatte han midt på lyse dagen.så sier han bitch hver gang han ser meg
-jeg har blitt tilbudt giftermål av fremmede
-det var en som begynte å massere meg på skuldrene og trykte seg inntil med,kjenner n ikke

 på jobb engang var det en tilbakestående som jeg ble advart om kunne klå. han fikk streng beskjed om å ikke gjør det, likevel gjorde han det 5min etterpå.

 dette er jo ikke noe jeg ønsker. jeg blir sjokkert og irritert, og sitter i dagene etterpå å lurer på hva man kunne gjort / burde gjort og neste gang det skjer er du fortsatt ikke forberedt..
..og jeg anmelder det ikke.
desutten har ikke politiet resursser på sånt. men jeg burde vel gjort det for nå har de jo sikkert holdt på i 10 år til fordi de kan og føler det er greit!!?? når ingen sier fra på en måte de kanskje forstår
kanskje lobotomi?

min mor har og opplevd endel.
forfulgt, kalt hore bare fordi mannfolka ville danse med henne, blottet for, legen som skulle sjekke mandlene ville hun skulle ta av seg nedentil,

metoo kampanjen vil sette fokus på det men så vil det vel ebbe av om noen månder og gutter går tilbake til det gamle mønsteret sitt.


  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net