Søk i denne bloggen

onsdag 25. oktober 2017

loppis 21 oktober

21 oktober var jeg på 3 loppemarked (dagen etter var jeg på oppsal)

marienlyst
de hadde sykler. så på en til 800,-
ivo caprino dvd filmer.
en sammenleggbar robust gardintrapp i tre.prisen var 120,- da jeg dro.
de fineste klærne jeg så på loppis idag.
(men ikke fint nok til at jeg kjøpte)
her kjøpte jeg ei lampe til 100,- og en sydvest til 10,-.





ullevåll skole
her kjøpte jeg dvder og spill.
så gjennom de for riper og cder,..trudde jeg
men vel hjemme har jeg endt opp med 5 ripete spill og ett var det feil spill inni....aaargh.

de hadde feks en wik og walsøe vase til 500,-
små nette reisekleshengere i en skinnmappe til 100,-
riviera maison rotting organiser som hadde stått ute i regnet
grunerløkka skole

her kjøpte jeg ingenting.
fin stol da.

(og bakgårdssalg over gata)

så var planen å dra innom coop mega å kjøpe smågodt til 3,- pr hekto
men der var det ikkeno igjen kl 15.


22 oktober var det vanskelig hvilket loppemarked jeg skulle dra til og valgte å dra til oppsal der jeg ikke har vært før. var der kl 14 og da var det posesalg på dvder/bøker.50,-
jeg så på noen spill og de fleste var riper.fant nintendo ds spill uten spill inni og en cdslipemaskin uten maskin inni.. der var det leker. ellers var det veldig mye unger som krabbet og lekte gjømsel i pappesker
og sprang mellom bena på folk .trengsel. så på 2 denimskjørt men endte med å ikke kjøpe noe.




  Blogglisten Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


teller

free counters
Bloggurat
Jeg har plassert min blogg i Oslonorske bloggkart!
Blogglisten

Aktuelle blogginnlegg - bloggurat.net